fbpx

Συχνές ερωτήσεις

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Ποίοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορώ να κάνω παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

1. Παραγγελία από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και προχωρήστε στην αγορά που σας ενδιαφέρει. Προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας και κάνετε έξοδο στο ταμείο ώστε να επιλέξετε τρόπο πληρωμής και να προχωρήσετε. Ακριβώς σαν να ήσασταν στο κατάστημά μας.

2. Τηλεφωνική παραγγελία
Μπορείτε επίσης να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 9711132 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 με 17:00 και το Σάββατο 10.00 – 15.00 Κάθε ηλεκτρονική παραγγελία σας, έχει μια επιβεβαίωση από εμάς τηλεφωνικά μόλις γίνει ο σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα. (Αν η παραγγελία σας γίνει μετά τις 17.00 την Παρασκευή, τότε ελέγχεται είτε το Σάββατο ή την Δευτέρα, ανάλογα το φόρτο). Θα πρέπει να περιμένετε αυτή την επιβεβαίωση ώστε να ισχύει σαν παραγγελία.

Θέλω να προχωρήσω σε ακύρωση παραγγελίας, τι πρέπει να κάνω;

Πρώτα από όλα, καλό θα ήταν να μιλήσετε με τον πωλητή που σας εξυπηρέτησε, μήπως το όποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορεί να λυθεί. Αν η αιτία που θέλετε να ακυρώσετε, είναι κάτι άλλο, πιο προσωπικό θέμα, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα απλά καλέστε μας για να μας ενημερώσετε.
Σε περίπτωση που έχει δοθεί κάποια προκαταβολή, πιθανή επιστροφή της γίνεται σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως αν έχει γίνει ειδική παραγγελία για το προιόν, τότε είναι αδύνατη η ακύρωση της παραγγελίας. Ρωτήστε μας ώστε να σας πούμε αν πρόκειται για ειδική παραγγελία ή όχι.

Ποίοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορώ να πληρώσω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Στο kolomvounis.gr μπορείτε να προχωρήσετε τις παραγγελίες σας, με 3 διαφορετικούς τρόπους, άνετους και γρήγορους. Αυτοί είναι:

1. Με πιστωτική κάρτα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να σημειωθεί πως όλες οι παραγγελίες που φαίνονται στο Site μας αφορούν αγορές με πιστωτική κάρτα.

Παρέχεται δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών μέσω πιστωτικής κάρτας VISA MASTERCARD και DINERS. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.
Θα πρέπει εδώ να σημειωθεί πως από 12/11/2009 οι αγορές σας μέσω του Site που είναι άνω των 199 € με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο εφόσον στείλετε (ο πελάτης) φάξ με φωτοτυπία της ταυτότητας (μπρος / πίσω) και την πιστωτική σας κάρτα (μπρος / πίσω – έχοντας καλύψει όλα τα νούμερα εκτός από τα 4 τελευταία) τα οποία και θα έχετε υπογράψει. Επιπλέον απαραίτητη προυπόθεση είναι να δηλώσετε σταθερό τηλέφωνο στο οποίο και θα χρειαστεί να σας καλέσουμε για να πιστοποιήσουμε τα στοιχεία σας. Τέλος θα χρειαστούμε ένα απλό χαρτί που θα γράψετε πως αποδέχεστε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Για αγορές τέλος που γίνονται με αποστολή των προιόντων σας μέσω κάποιας μεταφορικής εταιρίας (πρακτορείο / Γενικης Ταχυδρομικης) θα χρειαστούμε όπως και παραπάνω με φάξ την φωτοτυπία της ταυτότητας (μπρός / πίσω) και της πιστωτικής σας κάρτας (μπρός / πίσω) καθώς και ένα χαρτί (το οποίο θα το στείλετε με Fax) το οποίο θα αναφέρει ότι αποδέχεστε την συναλλαγή μέσω πιστωτικής κάρτας πριν την παραλαβή των προιόντων.

Τα παραπάνω στοιχεία που θα στείλετε με φάξ, γίνεται μια φόρα μόνο (την πρώτη) και μετά υπάρχει ειδικό αρχείο στο τμήμα του Kolomvounis.gr που φυλλάσονται τα στοιχεία σας με την μέγιστη ασφάλεια. Οι ρυθμίσεις αυτές γίνονται για να διασφαλίσουμε πρώτα από όλα εσάς για πιθανή κλοπή της πιστωτικής σας κάρτας από τρίτους. Ενδέχεται να σας ζητηθεί να τα στείλετε εκ νέου τα στοιχεία, για επιβεβαίωση στην επόμενη παραγγελία σας.

Εναλλακτικά τα παραπάνω, μπορείτε να τα στείλετε και με email αφού τραβήξετε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε με την κάμερα του κινητού σας ή με μια φωτογραφική μηχανή. Απλά στείλτε μας τις φωτογραφίες καθώς και το έγγραφο ότι αποδέχεστε την συναλλαγή.

2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες Web Banking της τράπεζά σας ή να καταθέσετε το ακριβές ποσό κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μας σε έναν από τους λογαριασμούς μας.
Εάν επιλέξετε να μεταφέρετε το ποσό μέσω Web Banking θα πρέπει να μας στείλετε μέσω e-mail ή φάξ τον αριθμό συναλλαγής (αριθμός πράξης), την ημερομηνία καθώς και το ποσό που έγινε μεταφορά. Μετά την επιβεβαίωση της συναλλαγής θα σας αποσταλεί e-mail με όλες τις πληροφορίες που αφορούν την αγορά σας όπως την ημερομηνία της αποστολής των εμπορευμάτων και ότι άλλο έχετε ζητήσει ως συμπληρωματική πληροφορία.

Εάν αντίθετα επιλέξετε να καταθέσετε το ποσό σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα θα πρέπει να μας στείλετε μέσω fax ή e-mail αντίγραφο της απόδειξης κατάθεσης. Μετά την επιβεβαίωση της συναλλαγής θα σας αποσταλεί e-mail με όλες τις πληροφορίες που αφορούν την αγορά σας όπως την ημερομηνία αποστολής των εμπορευμάτων και ότι άλλο έχετε ζητήσει ως συμπληρωματική πληροφορία.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ / ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

Συχνές ερωτήσεις που αφορούν τους τρόπους αποστολής / παραλαβής των προϊόντων

Δωρεάν μεταφορικά η οχι..??

Προσοχή. Δωρεάν μεταφορικά Δεν ισχύουν .Για το αν η περιοχή που μένετε είναι στα όρια της Αθήνας, μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 9711132 (09.00 – 17.00 καθημερινά ή 09.00 – 15.00 το Σαββάτο) ώστε να σας ενημερώσουμε αν τα φορτηγά μας έρχονται στην περιοχή σας,και το κόστος μεταφοράς.

Η μεταφορά των προϊόντων, περιλαμβάνει και το ανέβασμα των προϊόντων στο σπίτι σας, εκτός και αν πρέπει να γίνει αυτό με γερανό εξαιτίας του όγκου / βάρους των συσκευών (κυρίως σε Ψυγεία – Ντουλάπες).
Αν και θα σας ειπωθεί και στην παραλαβή, ζητάμε κάθε φορά από τους πελάτες μας να ελέγχουν τα είδη που αγοράζουν όσο πιο καλά γίνεται όταν τα φέρνουμε σπίτι σας.

Αν μένετε εκτός Αθηνών, η χρέωση εξαρτάται από το βάρος / όγκο των προϊόντων που θα σας στείλουμε. Κατά την παραγγελία σας, θα σας εμφανίσει μια τυπική χρέωση την οποία θα σας επιβεβαιώσουμε όταν θα σας καλέσουμε, αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε και πριν, ώστε να σας εξηγήσουμε αναλυτικά και μέσω τηλεφώνου την χρέωση που θα έχετε (σε αυτή την περίπτωση και εφόσον το προιόν / προιόντα που θέλετε είναι μεγάλα σε βάρος / όγκο, θα χρειαστεί να σας καλέσουμε πίσω αφού μιλήσουμε με πρακτορεία).

Αν η παραγγελία σας γίνει έως τις 15.00 (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά) και το προιόν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο, τότε ενδέχεται η παράδοση του (μιλήστε με κάποιον εκπρόσωπο μας στο 210 9711132 για επιβεβαιώση) να γίνει την επόμενη εργάσιμη μέρα όπου ερχόμαστε στην περιοχή σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε με SMS την ίδια ημέρα ενημέρωση για την ώρα παραλαβής που θα έχετε στην παραγγελία σας, για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση σας.

Αν η παραγγελία σας γίνει μετά τις 15.00  και το προιόν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο, τότε η παράδοση του (μιλήστε με κάποιον εκπρόσωπο μας στο 210 9711132 για επιβεβαιώση) κανονικά θα γίνει την μεθεπόμενη εργάσιμη μέρα όπου ερχόμαστε στην περιοχή σας.  Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε με SMS την επόμενη ημέρα ενημέρωση για την ώρα παραλαβής που θα έχετε στην παραγγελία σας, για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση σας. Αν παρόλαυτα θέλετε να γίνει την επόμενη εργάσιμη, τότε υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Ποίοι είναι οι τρόποι αποστολής και οι μέρες και ώρες παράδοσης;

Για εντός Αττικής, παραδίδουμε προϊόντα είτε μέσω των φορτηγών μας ή μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας κούριερ, της Γενικης Ταχυδρομικης.
Για εκτός Αττικής, παραδίδουμε προιόντα είτε μέσω των φορτηγών των συνεργαζόμενων πρακτορείων σε όλη την Ελλάδα ή μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας κούριερ, της Γενικης Ταχυδρομικης.

Τα κόστη εξαρτώνται από το βάρος / όγκου του προιόντος, από το αν είναι εντός ή εκτός Αττικής και από το συνολικό κόστος. Πιο συγκεκριμένα:

  • Αν μένετε εντός Αττικής, εξαρτάται από το βάρος / όγκο του προϊόντος και αν για να μεταφερθεί στο χώρο σας, χρειάζεται κάποιο από τα φορτηγά μας ή μπορεί να γίνει μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας κούριερ, της Γενικης Ταχυδρομικης. και υπάρχει ένα κόστος 5 ευρώ αν η μεταφορά γίνει από την συνεργαζόμενη εταιρία κούριερ, την Γενικης Ταχυδρομικης και φυσικά το κόστος της μεταφοράς. Ρωτήστε μας στο 210 9711132 (ή μέσω email) ώστε να υπολογίσουμε για εσάς, το ακριβές κόστος
  • Αν μένετε εκτός Αττικής, εξαρτάται από το βάρος / όγκο του προϊόντος και αν για να μεταφερθεί στο χώρο σας, μπορεί να γίνει με κάποιο από τα φορτηγά των συνεργαζόμενων πρακτορείων σε όλη την Ελλάδα ή μπορεί να γίνει μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας κούριερ, της Γενικης Ταχυδρομικης. Υπάρχει ένα κόστος αντικαταβολής 1,5 ευρώ αν η μεταφορά γίνει από την συνεργαζόμενη εταιρία κούριερ, την Γενικης Ταχυδρομικης και φυσικά το κόστος της μεταφοράς. Ρωτήστε μας στο 2109717443 (ή μέσω chat, skype ή email) ώστε να υπολογίσουμε για εσάς, το ακριβές κόστος.

Παραδόσεις

Εντός νομού Αττικής Εφόσον τα είδη της παραγγελίας σας υπάρχουν διαθέσιμα, οι παραδόσεις μας γίνονται καθημερινώς από τις 09.00 μέχρι τις 17:00 (Μερικές φορές, ανάλογα τον όγκο των παραδόσεων, παραδίδουμε και πιο αργα – για τις αποστολές που γίνονται μέσω Γενικης Ταχυδρομικης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ώρες παραδόσεων είναι 09.00 με 17.00). Αφού σας ενημερώσουμε για την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας σας στην επιβεβαίωση που θα σας κάνουμε, θα σας έρθει ένα SMS (αν έχετε δηλώνει κινητό τηλέφωνο) ή θα σας καλέσουμε ώστε να σας ενημερώσουμε για το δίωρο μέσα στο οποίο θα σας παραδώσουμε τη παραγγελία σας στο χώρο σας. Δεν μπορούμε να ορίσουμε την ακριβή ώρα παράδοσης πιο πριν από το πρωί της ημέρας που έχουμε θέσει να γίνει η παράδοση.
Αυτό σημαίνει πως προς το παρόν, δεν μπορούνε να ορίσουμε και κάποιο ραντεβού.

Εκτός νομού Αττικής Εφόσον τα είδη της παραγγελίας σας υπάρχουν διαθέσιμα, θα σας ενημερώσουμε για την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας σας αλλά και τον τρόπο αποστολής της (Πρακτορείο ή Ταχυμεταφορική).

Ποίοι είναι οι μέσοι χρόνοι παράδοσης προιόντων

Δεκάδες από τα προϊόντα που βλέπετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα και σύντομα αυτό θα έχετε την ευκαιρία να το βλέπετε και στο Site μας. Κάποια όμως είναι διαθέσιμα μόνο με παραγγελία, σε ένα περιθώριο 3-7 εργάσιμες μέρες, για παράδοση στις αποθήκες μας ή στα καταστήματα μας.
Υπολογίστε ένα περιθώριο 3-7 μέρες μετά, για να έρθει στο χώρο σας στις περισσότερες περιπτώσεις.